2004. feb 01.

írta: korbelygyorgy

Pihenős vasárnap, mondjuk délelőtt csaptunk egy alapos nagytakarítást, mert már ráfért a lakásra, de alapvetően nem foglalkoztam semmiféle MUNKÁVAL, sem a rádióval, sem a tartalomfejlesztési feladatokkal, sem pódiumbeszélgetésre készülődéssel. Délután egy kis alvás, utána viszont természetesen a gép előtt töltöttem a nap többi részét (leszámítva két kutyasétát), de privát dolgokkal foglalkoztam, pontosabban eggyel: csináltam végre egy galériát a Tár.hu-n, elsősorban természetesen a tegnap este készített Faludy-sorozat mielőbbi közkinccsé tétele érdekében, de feldobtam néhány korábbi helyi esemény képeit, meg persze egy kutyás mosolyalbumot. Egyelőre félkész az anyag, mert a főlapokon látható miniatűrök nem készültek el, azt írja a Tár, hogy feldolgozás alatt áll, de a rendes képek már láthatók, így persze kényelmetlen nézegetni őket, főleg modemes csatlakozással, vagy szűkre szabott letöltési lehetőségekkel, de remélem, reggelre ez a gond megoldódik és mindenki arra a képre tud kattintani, amit tényleg meg akar nézni (remélem, nem én csesztem el valamit). A Faludyról egyébként Rosta Tibi barátom is küldött képeket, és várok néhányat Buzai Csabitól is, aki szintén kattingatott egy HP 735-össel tegnap este.

Szólj hozzá