2004. feb 10.

Próba

írta: korbelygyorgy
Próba

Tegnap volt egy-két érdekes beszélgetésem, a munkával persze emiatt nem is haladtam. Felcsíptem néhány helyi közéleti pletykát, amit persze úriemberként nem oszthatok meg veled, kedves naplóm, mondanom sem kell, te is téma voltál :-) Pro és kontra, ahogy mondani szokás, ami azt jelenti ugyebár, hogy egy ellenzéki személyiséggel és egy hivatali emberrel beszéltem. A témák természetesen nem publikusak és ez most nem azt jelenti, hogy megjátszom itten az információs elitet, hanem ennek a szakmának ez egy érdekes sajátossága, nevezhetjük hírbrókerségnek is: az információ-adokkapok nem csak a mozaikok jobb összerakását segíti, hanem egy jó bizalomépítés is, ha évek során kialakul rólam, hogy megbízhatnak bennem az informátoraim, akkor az adott esetben nagyon jól jöhet.

Egyébként pedig úgy vagyok ma, mint egy vizsga előtt álló diák: dehogy olvasok én már több Geszti-infót. Nagyjából ugyanis összeállt már a holnapi beszélgetés forgatókönyve, az biztos, akkor sem kell félnem attól, hogy elfogynak a kérdések, ha minden válasz csak egy percig tart majd. Remélhetőleg MC Gesztenye a komolyabb arcát hozza el Szarvasra, arra én nem vagyok felkészülve, hogy jópofizzak vele a pódiumon - ez az ő műfaja, na. Segíti majd a beszélgetést, hogy egyidősek vagyunk, sőt megpróbálom afféle "kis generációsra" venni a figurát (mellesleg ezt a kifejezést ő találta ki, lásd Első Emelet). Ez azért is marha érdekes kérdés, mert generációnknak vannak érdekes figurái, lásd még Bayer Zsolt és Orbán Viktor, akik ugyancsak 1963-ban születtek (igaz, Geszti 64 májusában, de ő sincs messze attól, hogy betöltse a bűvös negyedik ikszet).

Erről jut eszembe: néhány éve törtem a fejem, hogy összeszedem az ismertebb 63-asokat és csinálok velük egy interjúkötetet, de amióta minden marha könyvet ír, letettem róla. A tavalyi év lett volna ideális, de lehet, hogy kilenc év múlva, amikor ötvenesek leszünk, mégis megcsinálom, bár hülye az, aki ilyen hosszú távon tervez manapság...
Szólj hozzá