2004. feb 11.

írta: korbelygyorgy

Geszti késett egy órát, később indult és az időjárás is elkapta, ennek ellenére hét órakor el tudtuk kezdeni az eredetileg tervezett hat óra helyett és kilencig nyomtuk. Szerencsére nem igazolódott be egyik félelmem sem, tényleg korrekt volt és csak annyira ment le hülyébe, amennyire a színpadi szituáció engedte. Mondhatnám azt is szerénytelenül, hogy k*rrrrva jó volt, talán még soha nem éreztem magam ilyen jól pódiumbeszélgetésen, a közönség is jó volt és tényleg kellemesen csalódtam. Nagyon érdekes szitu volt , én megfogadtam, hogy a "csajokról" semmit, ő persze provokálta a témát, amit ugye ezerképpen meg lehet kérdezni, de korrektül talán sehogy. Addig kerülgette a forró kását, hogy dr. Csernus stílusában megkérdeztem: akarsz róla beszélni? Lett vidámság, én pedig jól jöttem ki, ő pedig elmondta a sztorit dióhéjban, nevek nélkül. Egyébként tényleg gyalázatos, hogy meddig jutottunk. Volt szó sok mindenről, zene, politikai kommunikáció, Márta néni, azt hiszem, nem kell szégyenkeznem. (Azért fontos folyamatosan megerősítgetnem ezeket a pódiumbeszélgetéseket, mert tényleg nem az én világom és fogalmam sincs, miért kérnek fel, s főleg arról, hogy miért tetszik nekik, nézd csak meg, kedves naplóm, tipikus antiszínpadkép vagyok... Egyébként készült egy csomó kép, majd ha lesz időm, feldobom őket a galériába.

A beszélgetés végén értesültünk egy e-mailből, hogy Eötvös lemondott a Népszabi vezető tisztségeiről. Fogalmam sincs, mi lehet az oka, miután ezt befejezem, utánaolvasok. Az Index cikkét Erika wapról olvasta fel nekem, míg 40-50-nel "téptünk" hazafelé a jégbordás úton. Abból konkrétumok nem derültek ki, de állítólag senki, vagy csak nagyon kevesen tudják a valódi okokat. Gondolom, a durva példányszám-zuhanás lehet az oka, ugyanis a Teller-ügyből úgy ahogy kijött a lap...

Szólj hozzá