2004. már 01.

írta: korbelygyorgy

Nem mindenhol csapta ki a biztosítékot a kultúra, kellemesen csalódtam az Oscar-bizottságban, persze túl nagy meglepi nem született, győzött a papírforma, sőt:

11 Oscart kapott A király visszatér
2004. március 1., hétfő, 7:07|Utolsó módosítás: 2004. március 1., hétfő, 8:23
Peter Jackson Tolkien-trilógiájának befejező része tarolt a magyar idő szerint éjjel 2-kor kezdődött Oscar-díjak átadásán. A Gyűrűk ura-film ezzel beállította a Ben Hur és a Titanic által elért rekordot, azonban Jackson filmje az első, amely minden kategóriában nyert amelyben jelölték. A legjobb színész és színésznő Oscarját Sean Penn, illetve Charlize Theron vehette át.

Üröm az örömben, hogy Cserhalmi György (itt van vele egy nagyon jó interjú a hétvégi Népszabiból), illetve az ő főszereplésével jelölt cseh film nem nyert, helyette egy kanadai mozit találtak a legjobb külföldi filmnek, de ebben a játékban már a jelölés is nagy dolog.

Más: kora reggel megvolt a napi (heti?) jócselekedetem. Jövök dolgozni, erre két kisgyerek áll a kapu előtt, egy kisfiú és egy kislány. Meglehetősen riadtak, kérdezem, mizu? Lekésték az iskolabuszt, a következő csak kilenckor megy, és nem tudják, mit csináljanak. Erre fogtam őket, kocsiba be, üveggyári suliba ki (itt van egy speciális képzés hiperaktív és egyéb problémás kissrácoknak). Persze be is kísértem őket az iskolába és egy iskolatitkár forma hölgynek elmondtam, hogy mi történt, hozzátéve persze, hogy okítsák ki a gyermekeket, hogy ne higgyenek idegennek, mert ebben a szituációban jólnevelt kisgyerek minimum nemet mond, hiszen ennyi erővel lehettem volna bárki, mondjuk Michael Jackson bácsi elmaszkírozva és vihettem volna őket bárhová.
Szólj hozzá