2004. ápr 17.

írta: korbelygyorgy

Most jutottam csak géphez, déelőtt egy többórás konferenciát ültem végig, utána egy kellemetlen családi ügy, részletek természetesen csak a kapcsos füzetben, merthogy  privát szféra. Azt hittem, mai beszámolóm elsősorban az aradi konferenciáról szól, de nem, történt itt rangosabb esemény is: felkerültem az Orosházi Élet címlapjára, elég béna kép (vagyishogy én állok ott bénán), amit most nem tudok hitelesen idebiggyeszteni, de Zs. P. mester alkotását fel tudom tenni.  (szerencséje, hogy ott az a kacsintó szmájli, mert a mikrofonállvány az elektromos médiában meglehetősen pejoratív tartalommal bír :-) Szóval a  libsik már a spázjban vannak, mondhatják  némi ijedelemmel a helyi szocik, immár az általuk ellenőrzött tömegmanipulációs eszközben  is...

Komolyra fordítva: az aradi konferencia nem volt rossz, de különösebben jónak sem mondható: belterjes úíságíró míting, melyen  a magyarok, illetve a vendéglátó erdélyiek mellett vajdasági kollégák vettek részt. Volt egy csomó technikai hiba: a tolmácsgép-rendszer működési zavarai, icipici fejetlenség, ilyenek. A téma maga egy jól nyújtható gumicsont, az eurorégió, ami biztosan marha fontos dolog, de nem biztos, hogy a média ügye. Nem is írnék erről most többet, mert már laposakat pislogok harmincegynéhány óra nemalvaás miatt, éppen ezért így félkész módon indítom a postot és azoktól is sorry, akiknek emailt kéne írnom, illetve azoktól is, akik várják, hogy feltegyem a bannerüket. Jóccakát!
Szólj hozzá