2004. ápr 30.

írta: korbelygyorgy

Megvolt a fürdőavató, meg a többi esemény, háromszor jelentkeztem be élőben, egyszer  Gyopárosról, egyszer Szentetornyáról (szegény Farkas Flórián háromszor mondta el ugyanazt a dumát, egyszer a sajtótájékoztatón, egyszer a minidiszkre, egyszer pedig a telefonba), végül pedig a Dózsa György utcáról, az agrárszoci megemlékezés helyszínéről. Éppen akkor kezdett el esni az eső, mi persze hazamenekültünk, de visszamegyünk, persze már nem a munka, hanem a fíling kedvéért.

A kocsiba levittem az Európa Kiadó CD-t, komolyan mondom, tudat alatt tettem, a célom nem az uniós tagság valamiféle ironizálása volt vele, sokkal inkább az új Blaupunkt rádió letesztelése (kedves kritikusaim, nem vettem, kaptam Gyurinapra :-)), korábbi rádióm ugyanis nem cédés volt, hanem kazettás, ráadásul a magnó funkció szar volt. Szóval a helyi menő csávókat (HMCS) saját fegyverükkel irtottam: autókázás a városban, de nem tüctüc dübörög, hanem ugyancsak üvöltve: agyamban kopasz cenzor ül...

Visszatérve az élő bejelentkezéshez: amikor meghallottam, hogy lesz ilyen, kissé beparáztam, mert vagy három éve nem csináltam ilyet, ez a kereskedelmi fíling mostmár ilyen: még a telefonos játékok és a kívánságműsorok is felvételről mennek manapság, úgyhogy én is teljesen ellustultam. De nagggyon jó volt, ennyi adranalin régen termelődött az agyamban, főleg, miután a múzeumban kortyoltam Erostyák Zoli, alias Csapajev elvtár házi ágyas pálinkájából, pörgött a nyelvem, talán még szellemes is voltam. Volt egy jópofa baki is, utcabál helyett utcalányt mondtam, ami persze nem egy nagy poén, de élőben okosnak látszani, plusz a röhögéssel küszködni...

Na, még mindig a pálinka dolgozik, úgy látom, közben elállt az eső, úgyhogy lemegyünk a bulira, de semmi belehúzás, mert reggel korán kelünk: irány Kaszaper, ahol különféle protokolleseményeken veszek részt egyrészt, mint tudósító, másrészt, mint köztisztviselőférj.
Szólj hozzá