2004. máj 22.

írta: korbelygyorgy

Mintha idegen bolygón jártam volna, igyekeztem teljesen kikapcsolni magam a hírvilág vérkeringéséből, főleg a számítógéptől tartóztattam meg magam, igaz, a tanuláshoz muszáj volt használni, főleg a mai vizsgákhoz  (ja: ötös, ötös :-)) elég sok információt a netről szedtem le. Délután tehát egy kis hírvadászat, de nem találkoztam olyasmivel, amit bánnom kéne, hogy lemaradtam róla, talán csak egyvalami idegesített fel eléggé, a mai Népszabi írta, hogy a Zöldeket figyel a titkosszolgálat. Nem is szívesen kommentálnám én ezt a hírt, mert szerintem önmagáért beszél. Nem dob fel, hogy egy csomó emberke, aki jelen szokott lenni Tokajban is, megfigyelés alatt áll, lehallgatják a telefonjaikat, olvasgatják az emiljeiket, tehát az utóbbi néhány nap, hét előkészületi munkálatairól tudnak a kedves kíváncsi emberek - mit ne mondjak, tényleg aktuális volt egy kis Európa Kiadó élőben, kár, hogy nem tudtam elmenni, de sebaj, a kocsiban lenn van a CD, mostanában csak ez szól.. Mellesleg nem csak  személyes ok miat felháborító ez az egész, hanem az elv miatt: miért mások a zöldek, mint más ellenzékiek, szabadgondolkodók? Azért, mert ebben az országban nem bírt megalakulni egy rendes zöld párt, és a jelenlegi politikai elit sem fektet erre a területre különösebb hangsúlyt?

Amit nem hagytam ki a héten, az a TV Sziget volt, nem elejétől végéig és inkább háttértévézés formájában, de örülök, hogy végre van az én "kifacsarodott" ízlésemnek is valami a tömegkommunikációban, igaz, a közszolgálatiban, de annyi baj legyen. különben is, véleményem szerint ennél közszolgálatibb műsor nem kell. A kritikák kissé igazságtalanok, de megértőek, drukkolnak, legalábbis, amiket én olvastam. Egyébként a legtöbbet szereplő banda a héten az Európa Kiadó volt (plusz még a múlt héten vagy azelőtt szerepeltek az Alföldi műsorában is), ami jó jel, mert többet foglalkoztak velük, mint a retrólázra alaposan rámozduló Omegára, akik a nagy hazai sportcsarnokokat haknizzák végig ezekben a napokban, hetekben.
Szólj hozzá