2004. jún 06.

írta: korbelygyorgy

Ma karitatív voltam: besegítettem Erikának államelmélet-tételeket kidolgozni, ilyeneket jegyzeteltem neki gépbe, mint: szabadság, hatalom, törvény, mérsékelt állam. (Nem mintha nem lenne szombaton egy vizsgám, illetve a következő szombaton egy szigorlat, de hát én ilyen lovag vagyok) Hmm, érdekes így töményen, tankönyvszinten. Én politológiai ismereteimet (vagy inkább félműveltségemet) népszerű ismeretterjesztő munkák (Pld. Mi a liberalizmus, Anarchizmus, Lengyel- és Kéri-kötetek, Machiavelli stb.) által, illetve jó sok buta és nem buta újságcikk segítségével gyűjtöttem egybe, illetve hát tanultam filozófiát és szociológiát a főiskolán, de hát az ugye nem segít hozzá a rendszer teljes áttekintéséhez.

Szóval alulművelt vagyok ez ügyben, ami baj, persze, de még nagyobb baj, hogy azok milyen alulműveltek, akik ezt csinálják. Ha pedig nem alulműveltek, akkor  pedig aljasok, mert szinte semmit nem úgy csinálnak, mint ahogyan azt megtanulták vagy nem tanulták.

Ha-ha, most olyan vagyok, mint az egykönyvű ember, aki minden újra rácsodálkozik, természetesen nem így van, csupán töményen szembesültem azzal a bolondokházával, ami itten van.
Szólj hozzá