2004. jún 10.

írta: korbelygyorgy

Ez egy jó kis nap volt: Erika ötösre vizsgázott állameleméletből - bár nem az általam kidolgozott tételek közül húzott -, én el tudtam menni délután végre egy hosszabb, vagy inkább közepesen hosszú biciklitúrára, 35 kilométert tettem meg az Orosháza-Nagyszénás-Gádoros-Orosháza háromszögben. Este nagy kutyaséta, vacsira paradicsomsaláta és piritós, ha már tekertem, akkor ne hiába.

Vasárnap választás, s mint ismert, tízig kampánycsend a késői mediterrán urnazárás miatt. Így hát az élő bejelentkezés teljesen felesleges, éjszaka már nemigen rádiózik senki, hét után viszont nem sokkal már lesz eredmény belső használatra, az ezzel kapcsolatos infókat minidiszkre veszem és hétfőn reggel mehet is adásba. Szokásos forgatókönyv szerint: helyi választási bizottság elnöke, utána pedig pártok, tudomásom szerint a négy parlamenti a helyén lesz, nem tudom, a Munkáspárt csinál-e összetartást, ha nem, akkor másnap reggel felhívom Kiss Jancsit, aki a helyi elnök, illetve az MSZP-listán becsusszant önkormányzati képviselő.

Szokás ilyenkor latolgatni egy kicsit, korábban Fodor Tomi komámmal még fogadásokat is kötöttünk különböző szempontok alapján helyre, tétre, befutóra, hát most nagyon nehéz okosnak lenni, az én tippem egyébként nagyjából megegyezik a közvélemény-kutatók álláspontjával, azaz szoros Fidesz-MSZP (ebben a sorrendben), tutira bejut az SZDSZ, illetve rezgeti a lécet az MDF. Olyan infóim vannak, hogy helyi MDF-esek tétovák, mit csináljanak, de szerintem ha van eszük, a pártjuk jövőjét tartják szem előtt, nem azt, hogy most nyer a jobb vagy nem, szerintem ennek semmi jelentősége. Ha elveszítik az EP-választást, nem sok esélyt jósolok a Demokrata Fórumnak, mint jobbközép pártnak.
Szólj hozzá