2004. jún 12.

írta: korbelygyorgy

Gondolom, nem számít kampánycsendsértésnek, ha leírom, hogy Dancsó Józsinál vizsgáztam délelőtt pénzügyből (hiszen nyílt titok, hogy úgysem rájuk szavazok :-)), ő is vendégtanárunk a Kodolányi főiskola kihelyezett posztgraduális nemzetközi marketing  képzésén. Ez a félévem úgy tűnik, a szárnyalásról szól, mert megint bírtam kapni egy négyest, szó, ami szó, tanultam is, sőt háttérkutatgatásokat is folytattam, mert az előző félévben eléggé beégtem és elégségesre vizsgáztam.

Az időjárás miatt bizonytalan vagyok, hogy neki merjek-e vágni egy bringatúrának, de mivel még van idő, nekiugrok a Wanted, majd a Hegyalja Fesztivál sajtóanyagának megírásához és továbbításához (az előbbinek nem dolgozom ugyan, de azonos tulajdonosi kör lévén besegítek), meg cikkeket is kéne írnom. Végülis még nem mondtam, igent, de elkezdek dolgozni, korábban már utaltam rá, hogy ismét kaptam ajánlatot egy nyomtatott hetilaptól, bár a kínai (indiai?) bölcsek intenek, hogy ugyanabba a folyóba ne lépjünk, megpróbálom:  a Heti Délkeletről van szó, aminek elég furcsa múltja van és ennek megfelelően a jelene sem teljesen egyértelmű, viszont mégsem egészen ugyanarról a folyóról van szó, mert - ha már ragaszkodunk ehhez a hasonlathoz - az ár nagyon sok hordalékot elsodort már a francba, például a tulajdonosokat, akik miatt másfél évvel ezelőtt kialakult egy hülye szituáció: beragadt egy csomó pénzem, s jobbnak láttam befejezni a munkát. A jelenlegi tulaj maga a főszerkesztő, aki megvásárolta a lapot, a brandet és még ki tudja mi mindent, új kft.-t alapított és most működik a lap, amiről sajnos most nem sokat tudok, tekintve, hogy nem is olvasom, de a jövő héten, ha lesz néhány szusszanásni időm, beülök a könyvtárba és visszamenőleg átfutok néhány számot. Szóval konkrét igenről vagy nemről face to face még nem tárgyaltam a főnökkel, azonban jelezte, hogy máris számít írásaimra, sőt kért is egy konkrét témában anyagot. S ha azt megcsinálom, akkor miért ne írnék meg olyanokat is, amelyek tényleg érdekesek, például a Léna-sztori, vagy a volt cégünk csődbüntett-ügye.
Szólj hozzá