2004. jún 29.

írta: korbelygyorgy

Tisztelt Vodafone Ügyfélszolgálat,

ezúttal le szeretném mondani az Önök társaságával 2002 július 15-én kötött előfizetési szerződésünket.

Akkor abban a reményben szerződtünk Önökkel (vagy a Vodafone-kommunikáció szerint: Veletek, bár ettől a formulától eltekintenék), hogy tisztességes feltételekkel internetezhetünk, mert a Békés megyei telefonos szolgáltató (Hungarotel) nagyon rossz feltételekkel bizosította a világháló elérését. Bár túl sok technikai támogatást nem kaptunk, az Index vonatkozó fóruma segítségével az első évben otthoni igényeinknek megfelelően sikerült is ez, azonban a második évben - véleményem szerint etikátlanul, sőt a bíróság közelmúltban hozott döntése szerint bár nem jogerősen, de jogtalanul is - olyan radikális emelést hajtottak végre, amit nem tudtunk vállalni. Viszont gúzsba kötött bennünket a két évre szóló szerződés, így a chipkártya egy fiókban pihen azóta, a szolgáltatást nem vettük igénybe, a Rock And Roll díjcsomag árát pedig azóta is utaljuk Önöknek.

A szerződés azonban július 15-én lejár, így megkönnyebülve veszünk búcsút a Vodafone-tól, bár az iskolapénz drága volt, hatásos is: szkeptikusan szemléljük azóta is az Önök reklámjait és egyéb PR-anyagait. Bár kommunikációs és marketinges szakemberként fejet kell hajtanom kampányaik előtt, tényleg zseniális ügynökségekkel dolgoztatnak, azonban a tapasztalat nagy úr és mi a Vodafone-ban történt csalódás óta mindig az apró betűs részekkel kezdjük a szerződésolvasást.

Üdvözlettel....
(pannonos szám megadva kontaktnak :-)
Szólj hozzá