2004. júl 01.

írta: korbelygyorgy

Végre megoldódott, hogyan tudom a gépre tenni a fotókat az új telcsimről. Mivel sajnos egyik PC-n sincs sem infra, sem bluetooth-csatlakozás, a kommunikáció nem a legtökéletesebb adatkábellel, mert azzal csak a gépről tudok a telefonra adatokat továbbítani, itt is csak képeket. A cél pedig pont ellenkező. Van benne emilkliens is, azonban egészen ma délutánig annak nem működött a kimenője, ám délután beszéltem egy műszakis ügyfélszolgálatossal, aki felhomályosított, hol kell a Z600-ast beállítani ahhoz, hogy az smtp is kifogástalan legyen. Valójában a képküldés miatt áttörés számomra csak az emiles megoldás, mert wapról korábban is tudtam emilezni, illetve leveleimet kezelni, persze így, pop3-asan sokkal kényelmesebb, meg hát nekem még újdonság, hogy egész korrekt módon egymásra épülnek ezek a funkciók, mint korábban írtam, többnyire akciós tömegtelefonjaim voltak. Persze ez is az részben, úgy értve, hogy nagyon kedvező feltételekkel jutottam hozzá, merthogy mi már prémium ügyfelek volnánk a Pannonnál, és hét év után úgy látszik, jár már az embernek egy felső középkategóriás üzleti telefon. (na, erről ír a HVG, mármint reklám & blog témakörben: az utóbbi bejegyzéseim alapján még azt hiszik, az egyik mobilcéget tudatosan, píárilag feketítem, míg a másikat egekbe emelem. Szó sincs róla: eccerűen, Sziámival szólva: tapasztalat...)
Szólj hozzá