2004. júl 08.

írta: korbelygyorgy

Húúú, kínos öregedési jel: ma több kiselőadást tartottam a tördelő, illetve a fesztiválszervező kollégáknak a nyolcvanas évek elejének rock- és underground világáról. Többségében huszonéves, illetve egy harmincas kollégával csináltuk a fesztiválújságot, feljött szóba mondjuk a Szelidi-tó fesztivál, én pedig elkezdtem nyomni az emlékeimet még középiskolás koromból, akkoriban ugyanis már ott voltak icipici fesztiválok ottan (vagy talán rocktalálkozónak hívták?),  utána felvázoltam az itt gyakran fellépő - egyébként részben helyiérdekű - Rolls (majd Frakció) együttes történetét, akik a nyolcvanas évek elejére már újhullámosként nyomták a Budai Ifjúsági Parkban, s amivel nem sokat tudtak kezdeni a Bács megyéből felutazott rajongók, akik részegen csak azt kiabálták: Lali (mármint D. Nagy), emlékszel még a kőrösi diszkóra? Naszóval ilyenek jutottak eszembe, meg persze a z URH-Sziámi-Európa kiadó vonal, amelyet részben személyesen is le tudtam követni ifjú fővárosi lakosként. Mit ne mondjak, utána kaptam észbe, hogy kezdek úgy viselkedni, mert a Família Kft. nagypapája, aki Nyizsnyij Novgorodról beszélt állandóan persze gyerekei és unokái kiröhögték....

Délután egy kicsit offlinra váltott a fórum ,  én is elmentem az egyébként spontán szerveződő sörözésre. Nem voltunk persze sokan -  de elegen :-) -, de az egésznek ez volt a bája, Arany Fácánt iszogattunk a katolikus templom tövében, ahol éppen ma kezdődött egy sörfesztivál. Csináltam fotókat is, de a résztvevők egy részének inkognitója miatt ezek privát fájlok maradnak.
Szólj hozzá