2004. júl 28.

írta: korbelygyorgy

Habár már én is unom a "Korbelyék PC-je felmondta a szolgálatot" című blogot, amit régen Kisvárosi webnaplónak hívtak, mostmár előremenekülök és beszámolok a fejleményekről: postán megérkezett az alaplap, mostmár csak az kell a sikerhez, hogy jó is legyen. Naggyon drukkolok. Egyébként dolgos hétköznap, a benti munkára koncentrálva, mivel itthon korlátozottak a lehetőségek, lásd még Korbelyék PC-je. Este ezért nem is nagyon foglalkoztam a virtuális világgal, nagyon is valóságos akcióban vettem részt: F. Tomival tokaji furmintot iszogattunk, közben tartottam egy Hegyalja-beszámolót. A munka frontján nem nagyon akar uborkaszezon lenni, szerintem mostmár nem is lesz, hiszen bár a közélet elég lanyha, vannak más események, témák, például időközi választás Mezőgyánban, a Ménesbirtok Rt. privatizációja, tűz az orosházi üveggyárban, főiskola indul szeptembertől Orosházán, szóval ilyen rendkívül ingergazdag ügyekben járok el nap mint nap.
Szólj hozzá