2004. aug 05.

írta: korbelygyorgy

Nem tudom, valami pechsorozat, netán egy átok üldözöttje vagyok, vagy csak nagyfokú dilettantizmussal van dolgom, lényeg, hogy a gépem továbbra sem jó. Beszereztem: alaplapot, új vinyót, átrakattam a régi gépemből a hangkártyát, a CD-romot (nyaralás előtt nem szívesen költ az ember informatikára, különösen nem tűzoltási céllal), de tegnap este kiderült, hogy lefagy a vindóz. Pedig direkt csak 98-ast rakattam fel, mert az XP-hez talán már nem teljesen megbízható (elavult) a konstrukció. A fagyás okát a PC-doktor sem érti, azt mondja, talán mégsem jó a postán rendelt használt alaplap. El vagyok keseredve.

Lehetőségeim: 1. Elhozom a gépet és elviszem máshová; 2. Veszek egy újat; 3. Otthagyom és elkezdem megint az alaplap-zsákbamacskát; 4. Világgá szaladok és egy buddhista kolostorba költözöm.


Szólj hozzá