2004. aug 07.

írta: korbelygyorgy

Életemben először elmentem a medgyesegyházi dinnyefesztiválra. Alapvetően nem egy izgalmas dolog, de dolgozni mentem (mármint újságírni), így más szemmel néztem a programokra, mint privát bámészkodó. Mindamellett több okból szimpatizálok a rendezvénnyel. Főként azért, mert még a fesztiválhisztéria előtt találták ki helyi erők és színvonalasan meg is csinálják minden évben (tudom a visszahangokból). Kedvelem továbbá a polgármesterüket, Nagy Bélát, aki szerintem Dél-Békés egyetlen liberálisa, mellesleg a Szadesz megyei elnöke. Meg aztán elég sok ismerőssel találkoztam, főként orosházi, békéscsabai kollégákkal, meg egy tavalyi gyakornokommal, Reginával, aki jelenleg ott kommunikációs munkatárs.

Túl sokat nem töltöttem ott, két-három órát, láttam egy borzalmas operetthaknit, illetve este asszem a TNT lép fel. Persze eszemben sincs fikázni a rendezvény szórakoztatóipari oldalát, mert azért a Lajcsi-vonalnál klasszisokkal jobb, például IrigyMirigy, Groovehouse, Republic, szóval a napi kereskedelmi rádiós fíling. A polgival korábban össze is kacsintottunk: az ő zenei ízlését sem tükrözi a felhozatal, de soha nem szól bele a szervezésbe. Egyrészt azért, mert a többség nem érezné jól magát mondjuk egy Tankcsapda-bulin, másrészről pedig közpénzen ne ő szórakozzon jól. Szimpatikus hozzáállás, nem tudom, én például kibírnám-e döntéshozóként, hogy ne a Kispál, a Korai meg a Gymes (stb.stb.) nyomja éjjel-nappal. Asszem, nem, ezért is számoltam le több mint tíz éve a politikai ambícióimmal...
Szólj hozzá