2004. aug 08.

írta: korbelygyorgy

Még három nap és káció, akáció, vakáció! Erika már szabin van, így reggel óvatosan kell settenkednem, én viszont nem lazítok, sőt: előre kell dolgoznom, jó kereskedelmi médiás gyakorlat szerint most jön az ismétlő válogatás: olyan cuccok hangoznak majd el 2-3 hétre visszamenően a két csatornán, amelyek még nem vesztették érvényüket. No meg csinálok is néhány ilyen típusú interjút holnap-holnapután, például augusztus 20-ai előzeteseket meg ilyeneket.  Utána viszont irány Európa, pontosabban Dunántúl és kikapcsolt mobillal mosom az agyam és építgetem az utóbbi időben leépülőben lévő egómat.

Van még egy lemaradásom, egy hosszú elemző anyag, sok gyűjtőmunkával, de annyira nem haladok ezen az itthon lévő ócskasággal, hogy hihetetlen. Pedig ezzel a géppel hosszú évekig dolgoztam, sőt elődjeivel is,  volt AT, 286-os, 386-os, 486-os PC-m is, érdekes, azzal meg haladtam. Félő, hogy a kapitalizmus klasszikus esetével állunk itten szemben: nagyobb teljesítményű termelőeszköz, több elvárás, nagyobb kizsákmányolás. Most pedig olyan csapdába kerültem, mint egy CNC-esztergályos, akinek egy harminc évvel ezelőtti gépen kéne hirtelen teljesítenie a normát. Vagy maradjunk az agráriumnál, úgyis az Agrárkapunak csinálom az elemzést: mondjuk egy szál kaszával kéne aratnom, mert besz*rt a hiperszuper légkondis komputervezérelt kombájn.
Szólj hozzá