2004. okt 15.

írta: korbelygyorgy

Igyekeztem az elmúlt bő egy évben elkerülni, hogy a weblog segítségével vegyek igénybe ilyen-olyan segítséget, azonban néha akaratlanul is becsúszik egy-két figyelemfelhívás. Eredetileg nem annak szántam az F. O. Systemes, illetve a nyolcvanas évek hazai undergroundjával kapcsolatos nyűgömet, azonban az eredmény csodálatos: többen kazettán, CD-n ajánlották fel féltett anyagaikat, sőt mp3-as lelőhelyet is ajánlottak - ez mind csak az F. O., emilben is kaptam egy csomó hanganyagot (URH, Kontroll, EK stb.), illetve számos ígéretet is. (halkan jegyzem meg: én is dolgozom ezeken a problémákon, de az ember saját blogján nem szívesen jelenti fel magát bizonyos fájlcserebere progik használata miatt :-)).

Erre mondják a médiaguruk, hogy a net közösségteremtő ereje, nagyon szépen köszönöm. Remélem, előbb-utóbb ezen a csatornán Lotti kutyának is találunk normális gazdát, s már töröm is a fejem, hogy milyen távlatokat rejt a blogozás. Például, hátha befolyásos emberek is olvasnak:

Maholnap 41 éves, pedagógus, újságíró és nemsokára (januárban) nemzetközi marketing szakértő végzettséggel rendelkező médiamunkás, napilapos, rádiós, online média gyakorlattal állást keres. Szóba jöhető területek: média, reklám, marketing, PR, esetleg politikai tanácsadás. Lényeg, hogy az elvégzett munka fordított arányosságban legyen a fizetési besorolással (bár ez most is így van, minél többet dolgozom, reál értékben annál pocsékabb a bérem, én viszont ellenkező előjellel szeretném).  Ajánlatokat "Gerinc" jeligére a kiadóba.
Szólj hozzá