2004. okt 19.

írta: korbelygyorgy

A képen nem teljesen jól vehető ki a mobilom kijelzője, ezért elárulom: egy félkarú rablót szimuláló játékról van szó, amire egész rendesen rákaptam az elmúlt néhány napban. A játékot szinte véletlenül töltöttem le a SE wapoldaláról, kíváncsiságból, ugyanis alapvetően nem vagyok egy nagy játékos sem számítógépen, sem telefonon, de hál' Istennek az offline játékok sem érdekelnek küülönösebben, értsd kártya, lovi, automata. Ez a félkarú rabló azonban más, és nem is azért, mert very primitív, tulajdonképpen csak nyomogatni kell egy "kart", azaz az egyik gombot és várni az eredeményt, esetleg a befutónak ígérkező ábrát rögzíteni.

Másról van szó: huszas éveim végén néhány hónapig nem nagyon tudtam mit kezdeni magammal, éppen akkor omlott össze könyvterjesztő vállalkozásom és egy barátom játéktermében dolgoztam játéktermi felfigyázóként, jó kereset, de tömény unalom, ezért néha a haverjaimmal mi is kipróbáltunk ezt-azt, de igazából egy ehhez hasonló gép volt a kedvencünk, a "gyümölcsös", alig néhány száz forintos téttel és általában pozitív mérleggel. Szóval egy olyan játék, ami sikerélményt jelentett. Egyébként számítógépen biztosan nem játszanám, mert itt mindig van mit csinálni, viszont a mobil mindig kéznél van: cigizés közben, várakozás során, a vécén - szóval a lehető legpraktikusabb helyeken. Egyébként egész jó állok, van már hétszáz pontom, megyek is az erkélyre cigizni...
Szólj hozzá