2004. okt 22.

írta: korbelygyorgy

Emberek, óvatosan azzal a Buzi-e vagy? című Sickratman-klasszikussal :-) Kiírtam magamnak sok más mellett audióra, hallgatom a kocsiban már vagy egy hete, és ma kora délután hogy jártam: egy PR-interjú kérdését így tettem fel: eredményes-e volt a ....? Ráadásul rá sem jöttem azonnal a kapitális barom hibára, hanem csak amikor átjátszottam a Cool Editre. Szégyelltem is magam rendesen, ráadásul csak nagyon huszáros trükkökkel tudtam a dolgot korrigálni, hogy ne kelljen újra venni. Szóval a hülyeség fertőző...

Egyébként néhány hete megírtam a Buzi-e vagy? helyi verzióját, amit nem teszek ki ide, mert durva, agresszív és sértő, de lehet, hogy egyszer még elkészítem a hangos változatát, ha találok egy  embert, aki megcsinálja a zenei alapokat, illetve egy másikat, aki az MC lesz (ez utóbbira egyébként már van jelentkező, nagy durranás lenne, ha ő nyomná le a rádióban az Orosházi buzi-e vagy?-ot, aminek a refrénje szolidabb, mint az eredeti, tehát nem "mi a f*szt nézel" stb, hanem "kinyírunk bazzeg" :-))
Szólj hozzá