2004. nov 10.

írta: korbelygyorgy

Duray Miklós, a Magyar Koalíció Pártja képviselője, a szlovákiai magyarság emblematikus figurája vendégeskedett délután Tótkomlóson, illetve tartott fórumot. Az azt megelőző sajtótájékoztatóra én is hivatalos voltam, úgy volt, hogy Németh Zsolttal együtt tartják. Én pedig lelazultam, nem készültem,  abból a megfontolásból, hogy nem is szokott idő maradni interjúzni, persze Németh Zsolt Ukrajnában kampányol Orbánnal, Duray egyedül, sajtótájékoztatók helyett interjúkészítési lehetőség - naná, hogy én sem maradhatok ki.
Jött a rutin, a panelkérdések: kettős állampolgárság, miért fontos a felvidéki magyaroknak ez, hiszen ők már Unió-tagok, mit szól hozzá, hogy a szlovák elnök megrótta Csáky Pált állítólagos besúgásáért,  érinti-e a magyarokat a "szlovák gazdasági csoda" stb. Szóval elment ez kereskedelmi rádiós szinten, azonban engem bosszantott a szituáció és még most is rosszul érzem magam emiatt egy kicsit. Hiába no, ha valami nem érdekel - s ha őszinte lehetek, ez a kettős állampolgárság-őrület nem tartozik a legfontosabb problémáim közé, még ha ez nem is szép -, akkor annak nyögés lesz a vége.

Ja igen: ma sem lehetett Pontot kapni Orosházán. Amikor az egyik újságosnál kértem egy Pontot, adni akartak egy Sportot. Amúgy pedig meg akartak győzni, hogy amit én akarok, az még nem jelent meg.  Rájuk hagytam és boldogság szállta meg a lelkem: nem baj, az a fő, hogy két fedett teniszpálya is épül a városban.
Szólj hozzá