2004. nov 30.

írta: korbelygyorgy

A Lidl jól bemutatkozott Magyarországon, illetve Magyarország jól bemutatkozott a Lidlnek, nem tudom pontosan, több verzió van. De valószínűleg az utóbbi igaz, egyes hírek szerint ugyanis a fővállalkozók úsztak el anyagilag, és azok nem fizetnek a blokádolóknak, akik tulajdonképpen az alvállalkozók. Persze a megoldás így is "teszkógazdaságos", ugyanis a naiv német megrendelő - illetve hát a fehérvári logisztikai központ, akiknek azért lett volna idejük szétnézni, mi a dörgés ebben az országban - azt hitte, hogy tényleg az olcsóbb a jobb. Izgalommal várom a fejleményeket, hogy tudja eldolgozni a cég ezt a blamát. Az egyébként különösen irritál, hogy nem hajlandók nyilatkozni a Lidl-fejesek. Háááát, nem ezt a fajta válságmenedzsmentet tanítják a marketingsulikban...
Szólj hozzá