2004. dec 02.

írta: korbelygyorgy

Wahorn Andrásé a jövő
A budai Millenáris Parkban jövő év végén megnyíló Jövő Háza művészeti vezetőjeként tevékenykedik majd Wahorn András képzőművész.

Ez jó hír, tényleg. Nem csak azért mondom, mert eszeveszett nagy Bizottság-rajongó voltam a nyolcvanas évek első felében,  illetve később is figyelemmel kísértem Wahorn, illetve a többiek dolgait. Bár én a képzőművészethez nem értek, már akkor is látni lehetett, hogy ezek a szentendrei fiúk forradalmat csinálnak. Mára persze megszelidültek (már aki), itt hát az ideje, hogy a közösség számára hasznosítsák tehetségüket, tapasztalataikat. Ha kell, öltönyben is. Más kérdés, hogy áttekinthető, nem feudális bürokráciákban ez jóval könnyebb, izgatottan várom, hogy mire jut majd Wahorn András és a magyar közigazgatás, különösen akkor, ha 2006-ban megint valami árvalányhajas kultúrsoviniszták foglalják el a bársonyszékekeket. De hát megmondta a mester még 1983-ban: Lehetnék én is kamikázé, lehetnék én is kamikázé....

Szólj hozzá