A privát szféra eléggé
háttérbe szorult az utóbbi napokban, vagy ha előjött, akkor ilyen
közhelyes szinten, hogy hol voltunk, hol vásároltunk, miért fürdött a
kutya stb., ennek nem csak az az oka, hogy a közélet most elég érdekes
(már akinek, hahaha, micsoda perverz barom vagyok én Istenem: az írtam,
hogy ÉRDEKES...), hanem az is, hogy van előttem
néhány válaszút (útelágazás :-)), amikről még korai lenne beszélni, de nem venni
tudomást róluk álságos lenne, merthogy foglalkoztatnak.
Természetesen szakmai kérdésekről van szó, pontosabban egzisztenciális dolgokról: mi a fenét kéne csinálni januártól, hogy ne aprózzam szét magam még jobban. Ráadásul a "portfóliónak" úgy kellene kinézni, hogy legalább azért ne kelljen már könyörögnöm, figyelmeztetnem stb. egy megrendelőt sem, hogy helló, a határidő lejárt. Az ilyenekkel egyébként ebben a hónapban leszámolok, csak még titokban tartom, mert meg akarom várni a pénzemet (van, ahol több hónapra rúg a kifizetetlen számla), amúgy pedig folyamatban van egy ígéretes bértárgyalás, illetve két új lehetőség. Az egyik hasonló a korábbiakhoz: írjááá' oszt maj' kapol valamit, a másik egy igazi állás, érdekelne is (semmi köze az újságíráshoz, médiához, marketinghez, hahaha), de sajna nagy valószínűséggel pofafüggő, egyelőre nem akarom elkiabálni, meg aztán azért a bt.-nek is kinéz egy-két kommunikációs munka, tegnap este például egy érdekes kezdeményezés briefjét állítottam össze (nagyképű marketinges majom vagyok: a brief tulajdonképpen bevezető kampány előtti írásos tervet jelent, fujjj, máris mekkora sznob lettem, ez olyan, mint amikor ifjú öltönyös ellenszenves EU-bürokraták önkormányzati tisztségviselők előtt prezentálnak és a slide-ot szlááááájdnak affektálják, holott a közönség a diát jobban érti.).
Naszóval ezek kötik most le az energiáimat, meg persze a péntek délelőtti vizsga, így tehát inkább a sratégiai menedzsment titkaiba vetem bele magam. (A múlt héten is azt tanultam, de rácsesztem, mert rosszul tudtam és marketingkutatás volt, szerencsére képben voltam primer, szekunder és mozaik információgyűjtésben...)
Szólj hozzá
Természetesen szakmai kérdésekről van szó, pontosabban egzisztenciális dolgokról: mi a fenét kéne csinálni januártól, hogy ne aprózzam szét magam még jobban. Ráadásul a "portfóliónak" úgy kellene kinézni, hogy legalább azért ne kelljen már könyörögnöm, figyelmeztetnem stb. egy megrendelőt sem, hogy helló, a határidő lejárt. Az ilyenekkel egyébként ebben a hónapban leszámolok, csak még titokban tartom, mert meg akarom várni a pénzemet (van, ahol több hónapra rúg a kifizetetlen számla), amúgy pedig folyamatban van egy ígéretes bértárgyalás, illetve két új lehetőség. Az egyik hasonló a korábbiakhoz: írjááá' oszt maj' kapol valamit, a másik egy igazi állás, érdekelne is (semmi köze az újságíráshoz, médiához, marketinghez, hahaha), de sajna nagy valószínűséggel pofafüggő, egyelőre nem akarom elkiabálni, meg aztán azért a bt.-nek is kinéz egy-két kommunikációs munka, tegnap este például egy érdekes kezdeményezés briefjét állítottam össze (nagyképű marketinges majom vagyok: a brief tulajdonképpen bevezető kampány előtti írásos tervet jelent, fujjj, máris mekkora sznob lettem, ez olyan, mint amikor ifjú öltönyös ellenszenves EU-bürokraták önkormányzati tisztségviselők előtt prezentálnak és a slide-ot szlááááájdnak affektálják, holott a közönség a diát jobban érti.).
Naszóval ezek kötik most le az energiáimat, meg persze a péntek délelőtti vizsga, így tehát inkább a sratégiai menedzsment titkaiba vetem bele magam. (A múlt héten is azt tanultam, de rácsesztem, mert rosszul tudtam és marketingkutatás volt, szerencsére képben voltam primer, szekunder és mozaik információgyűjtésben...)