2004. dec 08.

írta: korbelygyorgy

A privát szféra eléggé háttérbe szorult az utóbbi napokban, vagy ha előjött, akkor ilyen közhelyes szinten, hogy hol voltunk, hol vásároltunk, miért fürdött a kutya stb., ennek nem csak az az oka, hogy a közélet most elég érdekes (már akinek, hahaha, micsoda perverz barom vagyok én Istenem: az írtam, hogy ÉRDEKES...), hanem az is, hogy van előttem néhány válaszút (útelágazás :-)), amikről még korai lenne beszélni, de nem venni tudomást róluk álságos lenne, merthogy foglalkoztatnak.
Természetesen szakmai kérdésekről van szó, pontosabban egzisztenciális dolgokról: mi a fenét kéne csinálni januártól, hogy ne aprózzam szét magam még jobban. Ráadásul a "portfóliónak" úgy kellene kinézni, hogy legalább azért ne kelljen már könyörögnöm, figyelmeztetnem stb. egy megrendelőt sem, hogy helló, a határidő lejárt. Az ilyenekkel egyébként ebben a hónapban leszámolok, csak még titokban tartom, mert meg akarom várni a pénzemet (van, ahol több hónapra rúg a kifizetetlen számla), amúgy pedig folyamatban van egy ígéretes bértárgyalás, illetve két új lehetőség. Az egyik hasonló a korábbiakhoz: írjááá' oszt maj' kapol valamit, a másik egy igazi állás, érdekelne is (semmi köze az újságíráshoz, médiához, marketinghez, hahaha), de sajna nagy valószínűséggel pofafüggő, egyelőre nem akarom elkiabálni, meg aztán azért a bt.-nek is kinéz egy-két kommunikációs munka, tegnap este például egy érdekes kezdeményezés briefjét állítottam össze (nagyképű marketinges majom vagyok: a brief tulajdonképpen bevezető kampány előtti írásos tervet jelent, fujjj, máris mekkora sznob lettem, ez olyan, mint amikor ifjú öltönyös ellenszenves EU-bürokraták önkormányzati tisztségviselők előtt prezentálnak és a slide-ot szlááááájdnak affektálják, holott a közönség a diát jobban érti.).
Naszóval ezek kötik most le az energiáimat, meg persze a péntek délelőtti vizsga, így tehát inkább a sratégiai menedzsment titkaiba vetem bele magam. (A múlt héten is azt tanultam, de rácsesztem, mert rosszul tudtam és marketingkutatás volt, szerencsére képben voltam primer, szekunder és mozaik információgyűjtésben...)

Szólj hozzá