2005. jan 14.

írta: korbelygyorgy

Brutális nagy kő gördült le a szívemről, túl vagyok két vizsgán és egy szigorlaton (3, 5, 4 - ebben a sorrendben), maradt a szűk két hét múlva esedékes államvizsga, aztán minden folytatódik tovább a szokott rendben, hiszen ki a fene keres manapság nemzetközi marketing szakértőt... Persze nem is azért iratkoztam be, hanem hirtelen felindulásból és nem bántam meg, legalább szakszerű gazdasági kérdéseket tehetek majd fel.
Azonban nem dőlhetek hátra elégedetten , mert komoly lemaradásaim vannak a napi munka terén, a hétvége ezúttal tehát nem a tanulás meg a nagyon határidős feladatok jegyében telik, hanem egyfajta önmagam utolérése következik., különösen hanganyagok terén. Darabra persze nincs gond, mert vettem fel anyagokat a minidiszkkel, például ma délután a békéscsabai posta új épületének avatóján.  Összeismerkedtem egyébként a kelet-magyarországi igazgató asszonnyal, aki egy nagyon szimpatikus és értelmes hölgy,  még jó tippet is kaptam tőle: meg kéne írni könyvben a mozgóposta történetét (mármint nem a mostanában divatos mobilpostákét, hanem a tavaly nyáron megszüntetett vasúti mozgópostákét), persze nem ilyen historikus szemmel, hanem belülről nézve, kicsit szellemesen, kicsit nosztalgikusan, saját élményekből táplálkozva, illetve meginterjúzva néhány fontos, legendás szereplőt. A hölgy még azt is elárulta, hogy kihez fordulhatok egy kis pénzért ez ügyben. Érdemes elgondolkodni rajta, lehet, hogy üres óráimban készítek is egy tervezetet. (Nem lenyúlni ám az ötletet ! :-)) . Egyébként államvizsga után, február körül lehet, hogy tényleg könyvet kell írnom, felmerült ugyanis, hogy készüljön Hegyalja-repikötet információkkal, CD-melléklettel, sztárinterjúkkal, gyakorlatilag a szóbeli megbízást már meg is kaptam az egyik főnöktől a tervezet elkészítésére. A könyv fő célja a reprezentáció lenne, de nem kizárt, hogy piaci sikerrel is kecsegtetne a kiadvány, szerintem néhány százat, akár ezret is simán el lehet adni a célközönség körében, főként, ha  jól sikerülne a CD-válogatás, illetve a  kötetben szereplő sztárok felvonultatása (Lukács, Lovasi stb.).

Szólj hozzá