2005. már 16.

írta: korbelygyorgy

Ahhoz képest, hogy egy hete még vacogva sétáltattam a kutyát reggelente, ránk tört a tavasz. Én ezt azzal ünnepeltem, hogy elővettem, letakarítgattam a bringámat - és nem csak azért, mert a kocsi rossz volt néhány napig. Meg is történt az első bemelegítő tekerés, nem sok, 11,5 kilométer a Gyopárosfürdő, elkerülőút harmadik szakasz, körforgalom, Szent István utca szakaszon. Mint a telefonommal készült mellékelt ábra is mutatja, azért az erdőben a terep továbbra is nehezített, inkább éreztem magam bmx-akadályverseny résztvevőjének, mint szolid, negyvenes, pocakos hobbibringásnak - mondjuk nem volt túl veszélyes, mindössze néhány száz méter volt sáros és havas, és mindössze kétszer takartam el majdnem: egyszer, amikor fényképet csináltam, egyszer pedig, amikor felhívtak - szóval lehet, hogy otthon kéne hagyni ilyenkor a mobilt?

Egyébként teljesen pipa vagyok magamra: elhagytam az akkutöltőmet, egész pontosan egy rendezvényen kezdtem el áramot potyázni, majd kattingattam, aztán szépen ott maradt a cucc. A hosszú hétvégén jutott eszembe, kétségbeesett telefonok, de a töltő (benne két ceruzaakku) eltűnt. A legnagyobb gáz nem az anyagi veszteség (2-3 ezer forintos holmiról van szó), hanem az erkölcsi: mindez ugyanis egy helyi szálloda konferenciatermében történt, ami ugye, turizmusügyben nem a legjobb jelzés, no de nem akarok úgy járni mint Borosbocskor, akik saját sérelmeiket mondták be a rádióba, aztán meg is bírságolta őket az ORTT. Egyébként jogosan, mert sajtóetikailag nem illendő ilyesmit csinálni, no de blogetikailag???

Szólj hozzá