2005. ápr 11.

Nincs több titok?

írta: korbelygyorgy
Nincs több titok?

Nincs több titok címmel indított ügynökhonlapot a Népszava. Déli Riporter bloggertárs - aki nem mellesleg az egyik szerkesztő - mai bejegyzéséből értesültem a lapról néhány perce, ezért alaposabban nem tudtam szemügyre venni, de az egyik legátfogóbb összefoglalónak tűnik e témakörben. Nincs több titok? Reméljük, előbb-utóbb ez bekövetkezik, még hogyha egyre több embernek van hányingere az ügynökösditől. Néhány hete én is úgy döntöttem egyébként, hogy véget vetek a privát titkoknak és kikérem a rám vonatkozó esetleges dokumentumokat. Nem azt mondom, hogy hú de figyelt célszemély voltam a nyolcvanas évek második felében, de több magánbeszélgetés megerősített: nem kizárt, hiszen a helyi MDF-alapítás, az utcai Beszélő-árusítás, a 88- vagy 89-es recski kirándulás (egy Níva díszkíséretével...) kiválthatta egyesek figyelmét. Majd kiderül, azt mondták a történeti hivatalban, hogy kb. egy év múlva kaphatom meg az iratokat az őket ért roham miatt.
Szólj hozzá