2005. ápr 20.

Dr. Csernus Szupersztár

írta: korbelygyorgy
Dr. Csernus Szupersztár

Hihetetlen tömeg gyűlt össze ma délután az orosházi polgármesteri hivatalban, szavamra mondom, a rendszerváltás óta nem voltak ennyien a nagyteremben (gondolom, előtte sem, de akkor még nem voltam bejáratos oda).  Rohangált is a rendész, hogy tűzvédelem, meg minden, csak akkor mi lesz, ha egyszer sokan kíváncsiak lesznek mondjuk egy közmeghallgatásra. Ha jól láttam, korlátozták is a bejutást, bezárták a polgármesteri hivatal ajtaját, ami ugyebár azt jelenti, hogy a népet kizárták az általa fenntartott közintézményből. (A helyszín oka prózai: felújítják a művelődési házat).
 A nagy érdeklődés oka dr. Csernus pszichiáter és médiasztár volt, aki úgy látszik, népszerű a szociális munkások körében, mert drogelőadására szinte minden környező településről jöttek emberek, és persze a helyi intézményekből is. Nekem őrült nagy szerencsém volt, mert sikerült benyomulnom abba az irodába, ahol a Doktor protokollozott, így gyorsan meg tudtam csinálni egy rövid interjút, és persze meghívni a Hegyaljára - ebből nem tudom mi lesz, majd le fogjuk emilezni.
Úgy látszik tehát, hogy Csernus doki módszerei, tapasztalatai iránt mégiscsak van érdeklődés, én eddig úgy tudtam, hogy a "szakma" elutasítja mind a személyét, mind a médiával megtámogatott módszereit, de ezek szerint nem. Vagy csak új sztár született, és mindenki látni akarja a celebet? Nem tudom.
Sajnos én nem tudtam meghallgatni az előadást - elvileg konyítanom kéne a témához, hiszen papíron pedagógus is vónék -, mert a határidős munkáim szorongatnak, különösen a szombati várospolitikai talk show, aminek alaposan át kell gondolnom a forgatókönyvét, ehhez pedig olvasgatni kéne ezt-azt a kedves vendégekről.

Szólj hozzá