2005. ápr 24.

Szombat esti talk

írta: korbelygyorgy
Szombat esti talk

Egyelőre kép nincs, mert az enyémmel nem készült, de röviden és örömmel be tudok számolni róla: jól sikerült az este annak ellenére, hogy csak három vendég lett az eredetileg tervezett ötből. Nem lógtak a csilláron, de foghíjak sem voltak az asztaloknál, szóval hozta a várt eredményt a nézőszám is, ami a legérdekesebb volt, az az, hogy az eredetileg tervezett hatvan-hetven percnek a duplája volt a teljes műsoridő, a közönség is aktív volt hála Istennek. Állítólag a moderátor is jó volt, én erről ilyenkor még nem szeretek beszélni, mert át kell gondolnom, mi történt, tény, hogy alapos felkészüléssel túlbiztosítottam magam, azaz működött a dolog.
De elsősorban nem ez érdekel, hanem a jövő: felszabadult egy csomó energia a folyamatban lévő feladatokra: rádiós napi munka, Agrárkapu-cikkek megírása, feltöltése, Tokaj-felkészülés, Postás-újság, meg aztán ideje lenne mostmár valami újságírás-szerűt is elkövetni... (hú, de súlyos, csak azért nem törlöm  a francba az előző összetett mondatot, mert késő van és túl sok energiát pazaroltam rá ahhoz képest: eszembe jutott magamról egy volt ismerősöm és kollegám, aki szegény olyan önértékelési zavarban szenvedett, hogy folyamatosan temérdek feladatlistájának felsorolásával terhelte környezetét. Hmmm, remélem, én még nem jutottam idáig...)

Szólj hozzá