2005. ápr 25.

"Utolsó interjú"

írta: korbelygyorgy
"Utolsó interjú"

Úgy látszik, az apró lépések közül a második ismét egy minisztercsere, ezúttal Németh Imre távozik. Az egészben van egy kis perverzió: tragikomikusnak tartottam, amikor Jimmy halálakor előkerült vagy egy tucat "utolsó interjú", amelyek készítői végigházalták a bulvárszcénát. Most pedig nekem is van egy félig-meddig "utolsó interjúm", amit pénteken csináltam (pontosabb egy rögtönzött sajtótájékoztató felvétele, amin én is kérdeztem - mellesleg az Agrárkapuról idelinkelt fotó is ott készült). Szóval ezt ma reggel le is adtam a rádióban, majd amikor a hírt megtudtam, gyorsan elémondtam egy jópofáskodó felkonfot és most így hangzik/hangzott el.
Az agrárkapus kollégák azóta azon szórakoznak, hogy kiktől is kéne még interjút kérnem, hátha ezeket az ürakat is elhajtják a francba előbb vagy utóbb...
Szólj hozzá