2005. máj 15.

A komlósi tó... túra

írta: korbelygyorgy
A komlósi tó... túra

A tegnapi május mára odalett, így a délelőttre tervezett tekerésnek is annyi, szerencsére délutánra az idő úgy-ahogy kialakult, ezért fél hatkor nekilódultam és megjártam a 17 kilométerre lévő Tótkomlóst, majd gyorsan visszafordultam, nehogy rám esteledjen. Arról persze nem tettem le, hogy reggel egy dél-békési körutat tegyek, minden az égiektől függ.
A szabadnapot pedig arra használtam ki, hogy elkezdtem toldozgatni-foldozgatni még sehol nem lévő saját honlapomat, ami egyébként lehet, hogy sose készül el, mert nem csak formailag, hanem tartalmilag is bajban vagyok, nem tudom eldönteni, hogy milyen információkat tegyek ki, milyen mélységben. Pedig jó lenne belehúznom, mert a bt-nkről gyakorlatilag sehol semmilyen információ nem olvasható, hátha sikerülne megcsípni egy-két kommunikációs melót. Mindez nem jelenti azt, hogy nincs mit csinálnom - sőt! -, viszont szívesen megszabadulnék néhány nemszeretem munkától és mitagadás, kicsit beleszagolnék a barikád másik oldalába, ha már papírom lett róla, hogy nemzetközi marketing szakértő vónék...
Szólj hozzá