2005. jún 16.

Best of Pajor

írta: korbelygyorgy
Best of Pajor

Látod, a csillagok is lekopnak az égrôl
Mert világítani vajon melyiküknek szabad
Amikor megjelenik a fônök, a Nap
(Miért kell összefüggésbe hozni)
*
A mozi, a mozi, a mozi, amozimu^sor után kutatsz
vasárnap délután
A feleséged és te túl vagy már a vacsorán
Igy válik háztartási eszközzé az eszméd
Sétáló párok egyike lettél
Az afrikai éhezôknek küldöd el a hasad
De nem vigyázol és elméd kétfelé hasad
Ez már dupla pszeudó, ez már tripla csavar
Bunkó nyár, legyôzted a tavaszt
Azóta csak fekszel és legyezgeted magad
Szép zsír, szép hús, de ha élni támad kedve
Hasonlítani kezd rád az asztal fölé emelkedve
Rock and roll boy, West Balkán
Egyedül van és röhög a falkán
Ird tele az utcákat és fogalmazd át a térképet
A mérhetetlen túlzásokban ne tarts semmi mértéket
Az 2 és fél szoba hall-hall-halhatatlanná úgysem tesz
De ha hiszel a feltámadásban
Legalább nem leszel sírköves
Neked törvény, nekem töltény kell
Neked törvény, nekem töltény!
Neked törvény, nekem töltény kell
Neked törvény, nekem töltény!

**

Feleséged önkezedre cseréled
De bevált módszered is cserben hagy téged
Néhai lettél és ez a fájó pontod
Te sértett fél vagy és elhagyott
Meg van írva a Dzsungel könyvében
És olvastad, de nem emlékszel, hol
Átvert az ígéret földje vagy most így látod
Becsapott, de villám, az sehol

Sárkányszárnyakat szerelsz magadra
De akkor én már hol leszek
És tüzes glóriád homlokodba csúszik
Ulan-batori kámfor, elszelelek
Szólj hozzá