2005. jún 25.

Vakond blog

írta: korbelygyorgy
Vakond blog

Fura visszahangja van a GoldenBlog százas listájának, sokan nehezen fogadják el a második fordulóba jutottak lastromát. Végülis ez természetes, hiszen a Nobel-díjtól az Oscar-díjon át a vállalati dicsőségtáblára jutásig mindig előfordul, hogy arra érdemesek kimaradnak, érdemtelenek pedig becsúsznak - nem is szívesen foglalkozom a jelenséggel tovább, várom én is fikázást :-) (Azért fura lenne, ha minden Kossuth-díj és városi díszpolgáricím-osztáskor ott toporzékolnék a Parlament, illetve a Városháza előtt, hogy micsoda dolog, a díjazottak szürkék, unalmasak, tolvajok, pedofilok :-))

Mindenesetre én is éltem szavazati jogommal, s úgy teszek, mint a Nemzeti Fórum képviselői: megmutatom a szavazólapomat., így senki nem mondhatja, hogy vakond módjára jártam el, és esetleg a Kisvárosi webnapló esélyeit növeltem egy hazavokssal... Természetesen nagyon nehéz volt a döntés, hiszen szinte minden kategóriában több olyan blog van, amelyik valamiért kedves a szívemnek, így nagyon sokan joggal megérdemelnék a pontot. Viszont mivel játékról van szó, nem érzek lelkiismeret-furdalást: bárki is nyer, én - ígérem - vele fogok örülni.


Szólj hozzá