2005. júl 18.

Transzlokál

írta: korbelygyorgy
Transzlokál

Eddig csak sejtettem, miért vagyok mindig depressziós, ha hosszabb távollét után hazafelé tartunk, mostmár bizonyosság kerülget. Például azért, mert hiába vagyok tele frenetikus élményekkel: világszínvonalú Transglobal Underground- és Asian Dub Fundation-koncerteket láttam (igaz, az utóbbiból csak részletet, sárdagasztás közben), csodálatos emberekkel találkoztam, mi több, dolgoztam együtt (Faludy György, Vágvölgyi B. András, Nyírő András, a Védegylet-MTVSZ-E-misszió-csapat, na jó, Sickritman is :-)). Idehaza pedig néhány nyálhuszár hétvégi strandhaknijára két egész kolumnát áldozott a közszolgálati városi lap. Kétszeres közszolgálati egyébként a csavar, mert az MTV (Magyar Televízió, mielőtt bárki azt hinné, hogy a Music) roadshowjáról van szó, megtudjuk, hogy Lagzi Lajcsi toronyzenélni akar Orosházán, hogy Bódi Guszti a polgármesterünket ölelgette (vagy mit csinált vele, lásd a városi honlapról átlinkelt képet - hmm, ha tiszteletlen lennék, azt mondanám, hogy...), Bálint Antónia elkísérte Hajdú Pétert és ezernyi más csacskaság.
Persze nem ezért megyek a héten okmányirodába lejárt útlevelet érvényesíttetni, hanem azért, mert augusztus táján Erdélybe készülünk nyaralni. Azért fájdalomcsillapításként a winampba a Transglobal Dream of 100 Nations albumát tárazom be.

Szólj hozzá