2005. júl 28.

Blogrégió

írta: korbelygyorgy
Blogrégió

Nyitott kapukat dönget Pollner az E-médiában (GoldenBlog, tematikus blog, első helyezett - egyébként pedig régi tagtárs a MUOSZ online tagozatban), amikor arról elmélkedik, hogy az áttekinthetőség érdekében  nem árt a blogokat regionális alapon sem rendszerezni. Debreceni bloggertársunkra, Basahalomra hivatkozik, aki már megkezdte szűkebb hazája blogjainak összegyűjtését, sőt egy listát is közöl.
Nos, örömmel jelentem, hogy az utóbbi néhány hét, hónap hozott bizonyos áttörést a Viharsarokban is, amit én is igyekeztem nyomon követni, létrehoztam például a jobb oldali menüben a helyiérdekű blogok rovatot, ahol nem csak jó barátaim, Zsedényi Péter és Kerekes János, hanem mások, még nemszeretem blogok is szerepelnek. Természetesen ha újak jönnek képbe, azokat is kiteszem (van még egy-két óvatos duhaj, akik egyelőre nem lépnek ki a nyilvánosság elé, RSS-en viszont követem a munkásságukat :-)).
Alapvetően azonban nem kívánok a helyi blogszféra "kótlósává" válni, aki a Nagy Öreg módjára terelgeti a 2003 után született blogokat és bloggereket, azt hiszem, erre sokkal jobban alkalmas a lap.hu család, például az orosháza.lap.hu, melyet éppen Zs. P. szerkeszt, s aki megfigyelésem szerint meglehetősen rugalmasan aktualizálja az immár önállóvá előlépett blog rovatot.

Szólj hozzá