2005. aug 02.

Ölveti

írta: korbelygyorgy
Ölveti

A jó öreg Ölveti :-) Razide utalt rá itt a jobb oldali csevegőboxban, ugyanis a nyitólapjukon látható nagy szivarral ő  is esélyes, hogy kapjon a nikonáciktól.
Van egy kellemes emlékem Ölvetiékről: néhány éve színpadmester is voltam a Hegyalján, egyik éjszakai fellépőnk éppen Debrecen legjobb bluesbandája volt. Csakhogy ők már délután megjelentek, ami önmagában nem is lett volna baj, csakhogy valamelyik nagyon okos szervezőtársam megígérte nekik, hogy ingyensör várja őket, amit persze rajtam követeltek. Ingyensör nem volt, sőt a gázsi körül sem stimmelt valami, így persze, hogy végig engem csesztettek. De aztán összehaverkodtunk, és hatalmasat őrjöngtem én is a bulijukon. (Nagy kár, hogy a honlapról csak rövid részletek tölthetők le a dalaikból, pedig de meghallgatnám most azt a két albumot...)

Szólj hozzá