2005. aug 06.

Csalánba nem üt...

írta: korbelygyorgy
Csalánba nem üt...

Most férkőztem csak a gép elé, mert a nap elég mozgalmas volt: reggel elalvás, aztán ebéd szüleimnél, Lidl-gazdaságos bevásárlás Szarvason, szieszta, most pedig össze kellene ütnöm a reggeli magazinműsor adástükrét.
A buli jó volt, néhány fél fütyülős barackkal és sörrel bluesközelibbé tettem az élményt, Erika hamarabb haza is jött, én maradtam hajnalig. Cserében ma én nem iszom, végülis a Korai Öröm nekem felér bármilyen tudatmódosítóval (na jó, a kettő együtt azért mégiscsak más :-)). Szóval ma este időutazás, bluesból avangárd társművészeti míting: Csalánleves Koraival és sok vagány programmal.
Kíváncsi vagyok a reggelre: Kerekes sporttárssal ma telefonon lebeszéltünk egy vasárnapi délelőtti tekerészetet, a célállomás Gyula, de nem a 47-es, illetve 44-es főúton, hanem a "kertek alatt", a Csanádapáca-Újkígyós vonalon. Auuuuu....
(Ja igen, és ott középen az a negyvenes úr megegyezik az alább látható ifjú rocker titánnal :-))

Szólj hozzá