2005. sze 18.

Táncrend

írta: korbelygyorgy
Táncrend

Huhhh, kész is vagyok. Egész simán ment az írás, mi több, élveztem is, végülis ez egy érdekes téma. Az interjúalany Antali Zoltán, a Táncrend című Gyarmathy Lívia-dokumentumfilm főszereplője. Még egy fázis hátravan: nagyobb lélegzetű interjúk esetén jobban szeretem, ha az érintett is átfutja a szöveget, ez nem valami újságírói meghunyászkodás, csupán  korrektség, mivel nem vagyok szakember bármi baromságot leírhatok. Ráadásul ezzel a kontrollal szabadabban fogalmazhatok, nem csak azt írhatom le, amit az interjúalany mondott, hanem azt is, amit szerintem gondolt - ez 99 százalékban be szokott jönni, sőt még hálásak is érte.
Ha Zoli bácsi jóváhagyja a szöveget, szerintem fel is lököm majd a netre, úgysem nagyon tudom elpasszolni máshová, a Beol-t szerintem nem annyira érdekli egy ilyen típusú nagyinterjú.

Szólj hozzá