2005. sze 27.

A Föld napja

írta: korbelygyorgy
A Föld napja

Stipi-stopi, április 22-e, Föld Napja! Ezen a napon lesz ismét kerékpáros felvonulás, úgy döntött ma este a csapat, miután értékeltük szeptember 22-ét. Ezt azonban már nem én szervezem, vagy legalábbis háttérbe szeretnék vonulni, mert egyrészt leterhelt ez a néhány sűrű hét, másrészt pedig a csapatnak és nekem is egyre inkább teherré vált, hogy sokan velem azonosították az OKÉ-t, amiből most jól jöttünk ki mindannyian, de bizonyos csatornák megnyitásához másra lesz szükség. Azért szerintem valakinek gyorsan meg kell kérnie a szükséges engedélyeket, nehogy aztán odaszervezzenek valamit (jajajajjj, választások lesznek ebben az időszakban, na most légy okos, Domokos :))
A hétvégén egyébként Erdőbénye, biciklis hétvége, megnézzük, a jó öreg noname treking mit bír a terepen, meg a jó öreg negyvenes, túlsúlyos blogger szintfelmérése sem lesz semmi :)
Megint van egy milliomos postás, bizonyos Korcsok Zsolt, kollégája Némedi Józsefnek, aki szintén a Vágó-műsor révén lett afféle sztár. Úgy tűnik, ez a viharsarki postástársadalom csupa meg nem értett zseniből áll :) A dolgot azért hoztam szóba, mert holnap csinálnom kéne vele valami anyagot a Postás újság számára.
Aztán még egy napihír, ez viszont már nem érint közvetlenül: Hatályon kívül helyezte a bíróság dr. Kurucz Ferenc jegyzői kinevezését Ez egy igen érdekes történet, a mai napig érthetetlen, hogy bizonyos politikai erők miért ragaszkodnak a volt főrendőrhöz, lehet, hogy van normális magyarázat, viszont az ügybe nem ástam bele magam, igazán korrekt összefoglalót pedig nem olvastam, ha született, elkerülte a figyelmemet.

Szólj hozzá