2005. okt 15.

Autómentes hét

írta: korbelygyorgy
Autómentes hét

Ez a hét azért nem volt teljesen hiábavaló: már több, mint 168 órája nem vezettem autót, nem ültem autóban, mi több, öreg Uno-nk azóta pihen a garázsban. A jó időnek és persze a lightos hétnek (nem kellett sehová utaznom) köszönhetően bringával jártam dolgozni, mi több, a délután verőfényben egy 45 kilométeres túrát is bevállaltam - mit bevállaltam: egyszerűen bűn lett volna kihagyni - a Kaszaper-Tótkomlós-Orosháza háromszögben.
Jövő héten már nem lesz ilyen egyszerű a dolgom: hétfőn Dunaszentgyörgyre megyünk Zs. P. mesterrel marketingmajomkodni, kedden pedig értekezlet: új főnökünk tartja, történt egy kis változás ugyanis a rádiós menedzsmentben: távozott programigazgatónk feladatait kettéosztották, a zenei rész a műszaki igazgatóhoz került, míg a hírvonal a frissen érkezett hálózati igazgató asztala lett. (És most többet hadd ne írjak, nehogy beleessek a klasszikus munkahelyi blogok hibájába és kifecsegjek belső infókat).

Szólj hozzá