2005. nov 09.

Kommunikáció

írta: korbelygyorgy
Kommunikáció

Lehet piros, lehet narancs, a vidéki sajót továbbra is hülyének nézik, amiről persze a vidéki sajtó is nagyban tehet, de általánosítani csúnya dolog.
Ugyebár ma érkezik teljes valójában kisvárosunkba Gyurcsány Ferenc, én is kaptam öt kemény percet interjúra, ami egyébként alapesetben elegendő is nekem. Azonban az előkészületek arányában akár egy egy órás élő stúdióbeszélgetést is csinálhatnánk a kormányfővel. Ugyanis még pénteken felhív egy MEH-es kommunikátor és arra kér, küldjem el a kérdéseket (hangsúlyozom, pénteken, még a klubrádiós hakni, a hétvégi BIT-gyűlés, azaz kispártok-bejelentés, meg hát a hét eleji parlamenti események, azaz Orbán-beszéd, négyszemközti megbeszélés, nemzeti garancia stb. előtt).
Egyébként is elvi kérdés szerintem, hogy kérdéseket nem küldözgetünk (ezt a szokást Orbánék vezették be, halkan jegyzem meg), udvariasan nem ezt mondtam, hanem jeleztem, hogy rengeteg dolog történhet szerdáig (mint ahogy történt is). Nagy valószínűséggel ezt úgy értelmezte a kollegina, hogy felkészületlen vagyok vagy mittomén, mindenesetre így szólt: van egy jó kérdésötletem: száz lépés programja.
Ekkor hidaltam le, burkoltan, úriemberi hangnemben  kikértem magamnak, hogy ekkora luzernek néznek, mire a hölgy udvariasan visszavonulót fújt: háááát a kérdéseket nem ellenőrzési célból kérik, hanem ha van bizonyos helyi speciális ügy, akkor a miniszterelnök úr fel tudjon készülni.
Nincs speciális helyi ügy, mondtam, vagy legalábis az nem férne bele sem egy ötperces, sem egy órás interjúba - az utóbbit már persze csak gondoltam...

Szólj hozzá