2005. nov 19.

Arcok

írta: korbelygyorgy
Arcok

A Fiatal Baloldal arca péntek este Orosházán kampányolt, gondoltam, adok a kereskedelmi fílingnek és legyen egy "sztárinterjú" a hétvégére. Ki fogtok nevetni: kellemesen csalódtam a fickóban, nem az a felszínes figura, aki lejött a tévéből, már amennyire nyomon követtem a VV Villa életét. Értelmes, céltudatos fickó, aki egyébként abszolút tisztában van az őt beszippantó majd kiköpő médiagépezet működési elvével, mi több, el is tudja helyezni magát benne. Ha megvágom a vele készült interjút (12 percnyi nyersanyagom van, ebből csinálok kb. hatot), felteszem majd real audioban.



A másik kép is pénteki: nagy az öröm alelnökünk, Léna házatáján: megérkezett szponzorbiciklije, ami még nem a végleges, csupán egy "gyakorlóbringa", hogy ne essen ki a formából, bár biciklizni nem szokás elfelejteni, kiesni a lendületből annál inkább. Egy Berta István nevű budapesti kerékpárkereskedő karolta fel, aki a svéd Wenson magyarországi bevezetésén dolgozik - ha minden jól meg, öreg barátunk lesz a Wenson egyik magyarországi "arca", legalábbis a szabadidős vonalon.
Egyébként jó bringa, mentem is vele vagy száz métert, azért nem többet, mert elég alacsonyra állította az ülést, másrészt egy szál ingben fáztam, mint egy kutya. De megtetszett a kis dög, ha elérhető áron hozzáférhető, lehet, hogy tavasszal egy ilyenbe ruházok be.
Szólj hozzá