2005. dec 14.

Hóhelyzet

írta: korbelygyorgy
Hóhelyzet

Hólapáttal birkózva köszöntöm az igazi telet, ugye hiába paneldzsumbuj, a garázsba be kell jutni, reggel ki kell jutni, ráadásul tízhetente vagyunk soros takarítók, mondanom sem kell, hogy Mr. Murphy elmélete szerint éppen most van az az egytized hét.
Kedvenc projektemben lezártunk egy részt, sorrendben a harmadikat. Amilyen nagy reményekkel vágtam bele, olyan fásult vagyok, kreatív kommunikátorként vágtam bele a munkába, aztán egy kis időre tisztes iparosnak éreztem magam, majd fegyelmezett szakmunkásnak, de mire a végére érünk, nem kizárt, hogy szimpla segédmunkásnként fejezem be a végén- persze a pénztártól való távozás mindig bearanyozza a gyötrelmeket. Nem mindig sül ki abból jó dolog, ha többféle szakmai, kulturális meg mittomén milyen felfogás csap össze.
A Nyilvántartottakkal jól haladok, már beszervezték Vikidált, Nagy Ferót folyamatosan zaklatják és Lendvai Ildikó, a KISZ kulturális munkatársa megírta jelentését a csöves-jelenségről...
Nem haladok viszont a mozis jegyzetemmel (mármint az orosházi mozinekrológgal), amit a Beol-nak szánok, pedig már mottót is találtam neki (Presser: Mozi), s mondandóm csíráit már kifejtettem a blogon is.

Látod, megmozdulnak a képek,
hogy lásd, mi elmúlt már,
amit nem szeretnél látni,
mit végignézni fáj,
de látom akkor is, hogyha nem szabad,
míg csak szétszakad a kép...

Szólj hozzá