2006. jan 11.

Rothad a narancs

írta: korbelygyorgy
Rothad a narancs

Nem, nem, szó sincs politikai szimbólumról, a rohadt narancsos bejegyzés bizony fogyasztóvédelmileg került ide.
A helyszín a kisváros egyik központi diszkontáruháza (most nem írok nevet, majd legközelebb), ahová vitaminbeszerzésre indultam, kiheverni az ünnepek, illetve az időközben háztartásunkat ellepő disznótoros kajákat némileg ellensúlyozni. A mobilommal lekapni csak ezt a narancsos csendéletet tudtam, nem volt kedvem összebalhézni a személyzettel, még képesek lettek volna szétcincálni a készüléket, a filmet keresve, ám elárulom: banánt sem vettem, az ugyanis egy nejlonzsákban szaunázott, kellemetlen szagot árasztva és bár nem értem hozzá, jól látható volt, hogy ragacsos a héja. Felháborító, de tényleg!

Na, megint bátor voltam, mint a hetvenes-nyolcvanas évek magyar sajtója!
Szólj hozzá