2006. jan 15.

Monopoly

írta: korbelygyorgy
Monopoly

Na ezt tudják meg Toller és Kósa urak, hogy éjszaka felvásároltam városaik, Pécs és Debrecen (meg persze a Kispál és a Tankcsapda városai) stratégai közterületeit, azokon építkeztem, fejlődtem és fejlesztettem, majd csődbementem. Bizony-bizony, monopolyztunk az éjszaka Zs. P. és Tallina főhadiszállásán és szégyen, nem szégyen, első alkalommal játszottam a kapitalizmus egyik legemblematikusabb társasjátékán. Bár soha nem tartoztam a vállalkozó típusú egyedek közé, ha mégis vállalkoztam, kényszerből tettem (meg is lett az eredménye...), most azonban igen bátran és eredményesen éltem bele magam az ingatlancápa szerepébe, sikerült is öt játékosból a második helyen végeznem.
Persze ez továbbra sem azt jelenti, hogy a pénzügyi-gazdasági szféra hiénái közé kellene vágyakoznom, csupán - egy újabb babona vagy népi megfigyelés - szűz kéz nyer. Annál is inkább a szerencse dominált, mert egy igazi szakember,  közgazdász (és háromötöd jogász) diplomával rendelkező kedvesem is azt mondta: ez egy nagyon aljas játék :).

Szólj hozzá