2006. jan 24.

Faló

írta: korbelygyorgy
Faló

Nahát, nahát, benne vagyok a megyei Hírlap print változatában, igaz, trójai falóba bújva, a Beol-promóciós oldalon. Persze tudtam róla, a szerkesztő hölgy célirányosan kérte a cikket a hétvégén, nyomtatott lapra szabva, 2500 karakter gúzsába kötve, így a Wan2 tehetségkutatóról szólva kimaradtak a kifejtős részek, csak a száraz tényekkel kellett megelégednem. Odalinkelnék az online változatra, de úgy látom még nem sikerült feltenni...
Persze ez csak tényközlés volt, nem a meghatottság fátyolos hangja a piti kis külsős részéről. Az a helyzet, hogy a Békés Megyei Napló szélnek eresztett gárdájából dolgoznak ott többen is, mi több van, aki egész felelős pozícióban. Nem tudni, ezek közül kiket hívtak és kik jelentkeztek önként, nos, én az utóbbit el nem tudtam volna képzelni, az előbbire pedig nem került sor. Igazából nem is vágyakoztam erre, mert nyolc év bőven elég volt a napilapos robotból, így több lábon sokkal több kreativitásra van lehetőségem, mint harmadosztályú emberekről harmadosztályú cikkecskéket irogatni nap mint nap.
Sőt, tavaly a Beol-ból is ki akart golyózni egy kedves kollega, ami annyira rosszul esett, hogy szünetet tartottam, és utána sem vállaltam klasszikus tudósítói tevékenységet, csak egyfajta kvázi "kolumnista" szerepet töltök be, azaz, ha van kedvem, írok egy publicisztikát vagy egy interjút, mellesleg rendkívül jelképes összegekért, tehát semmiképpen nem vagyok megélhetési megmondóembere a megyei online médiának.
Szólj hozzá