2006. feb 05.

Web 2.0

írta: korbelygyorgy
Web 2.0

Egy kis hajnali high-tech: érdekes cikket olvastam, az Indexről idelinkelve a Google lehetséges jövőjéről. Tetszik nekem, amit ezek a fiúk csinálnak, persze, csínján bánok a lelkesedéssel, hiszen fennállhat a veszélye, hogy Microsoft-szintű óriássá növik ki magukat, amivel alapvetően nem is lenne baj, azzal viszont igen, ha a Google hasonlóképpen rátelepedne az információtechnológiára.

Egyébként magam is részben tech-hétvégét tartottam, a sokat emlegetett Web 2.0 jegyében. Kipróbáltam néhány alkalmazást, melyek közül kettő kifejezetten elnyerte a tetszésemet: a Netvibes lényege, hogy magam alakíthatom ki saját munkaasztalomat a hálón, így nem kell kétszer beállítani egy csomó alkalmazást, például rss, gmail, időjárás stb. (Janika részletesebben foglalkozott vele a napokban). Mindenkinek ajánlható az alkalmazás, de leginkább azoknak, akik két vagy több gépen dolgoznak nap mint nap, hiszen ugyanaz a felhasználó felület várja őket otthon, amit a munkahelyen beállítottak vagy éppen fordítva.
A másik okosság a magyar nyelvű Flickr, az F56, amivel fotóinkat oszthatjuk meg a külvilággal, próbaképpen néhány aradi képet dobtam fel a jobb oldali menüsorba. (Itten pedig Bajlának
jár köszönet a tippért).
Szólj hozzá