2006. már 06.

Agóra

írta: korbelygyorgy
Agóra

Valamiért imádják a baloldali politikusok a piactere(ke)t, nyilván meg is van ennek a szociológiai magyarázata, sőt szociológusnak sem kell lenni a felismeréshez: oda mennek; ahol "övéikkel" találkoznak. Vasárnap ugyanis Thürmer nyomult az orosházi piactéren, igaz, ő nem színpadról osztotta az észt, hanem nőnapi képeslapokat osztogatott. Voltam a sajtótájékoztatóján is (a fényképezőt itthon felejtettem, carramba!), mulatságos volt, az ember csak mosolyog ilyenkor, de szerintem ők is tisztában vannak vele, hogy sosem lesznek parlamenti párt, de egy bizonyos százalékarányért azért meg kell dolgozni, mert akkor jár költségvetés támogatás, székház, cégautó, titkárnő.
Amúgy pedig a helyi Parasztszövetség báli kiadványát raktam össze, a Báli Újságot, évente egyszeri meló a cégnek meg Zs. P. kolléga cégének, persze ne tessék csillagászati bevételekre gondolni, csupán rutinból igent szoktunk mondani. Délután például az offline tagozat cikkeit vittem be gépbe, még szerencse, hogy tudok tíz ujjal gépelni, viszonylag gyorsan és hibátlanul,. egyéb esetben meg is bolondulnék. Azért jó jel, hogy a tavalyihoz képest több cucc jött flopin, CD-n és e-mailben, talán megéljük, hogy természetes lesz a dupla munka kiiktatása.
Szólj hozzá