2006. már 25.

Orosháziak.hu

írta: korbelygyorgy
Orosháziak.hu



A nagy kampányolásban, illetve a netes új hullám kóstolgatása közben teljesen megfeledkeztem egy szimpatikus lokális kezdeményezésről, a Forgó Imi barátom által gründolt Orosháziak.hu-ról. Most még alapvetően csak fórumozni lehet itt, de gondolom, idővel bővülnek a szolgáltatások hírekkel, linkekkel, kérdőívekkel és mindenféle szuper közösségi dolgokkal. Én még nem kattantam rá, ami persze nem elhatárolódás vagy ilyesmi, hanem a saját fórumom is sokszor teher - bár az utóbbi időben csökkent a forgalom, amit én nem bánok, ha az Orosháziak.hu-ra ment át a közönség. Még egy megjegyzés ezzel kapcsolatban, nem kritika, csupán szubjektív: valami okból nem tudtam megkedvelni azt a fajta fórumformátumot (phpBB), mint amit használnak, de mondom, ez az én hibám. A lényeg azonban nem ez, hanem hogy a helyi közösségi lehetőségek bővültek, mi több, az Orosháziak.hu akár a zászlóshajója is lehet ezeknek.
Szólj hozzá