2006. máj 23.

Dolgozni online

írta: korbelygyorgy
Dolgozni online

Fontos kísérletet indít az Index. Néhány hónapja én is ezekkel kísérletezgetem, már ha jut rá idő, bár sok mindent be is tudok építeni a napi munkába, például Writely, Irows, és persze Gmail
Fontos kísérletet indít az Index. Néhány hónapja én is ezekkel kísérletezgetem, már ha jut rá idő, bár sok mindent be is tudok építeni a napi munkába, például Writely, Irows, és persze Gmail (tényleg, tudja valaki, hogy a Gmaillel lehet-e más pop3-fiókból maileket letölteni? Azt tudom, hogy identitásnak fel lehet venni és a választ is ide irányíthatom...).
Megfelelő infrastrukturális háttérrel (stabil szélessáv) mindenképpen ez a jövő, szerintem ezt lesz nehezebb megvalósítani itt a végeken, lásd a tisztelt szolgáltatók ügyfélcentrikusságát...
Szólj hozzá